Vi är extremt stolta över våra kunder
Biljettförsäljning – KLBR
Ett femtiotal spelningar planeras under drygt tre månader på Uppsalas klassiska sommarscen, Parksnäckan. Målet är att sälja så många biljetter som restriktionerna tillåter.
LÄS MER…
E-handel – Clicko
Clicko utvecklar och säljer pedagogiska leksaker för barn. Via UNT och Enköpings-Postens webbshoppar kunde de under 2020 på ett enkelt sätt komma igång med en skräddarsydd e-handel- lösning.
LÄS MER…
Livesändning – Almi
Almi företagspartner firade 25 år 2019. Uppsalakontoret med marknadsansvariga Ywonne Bölja i spetsen ville göra något utöver ett tårtkalas för de företag och företagare de jobbar med. Tårtkalaset förvandlades till ett tvådagars helgevent i sann Musikhjälpenanda på Stora torget i Uppsala .
LÄS MER…
E-handel & leverans – Grävlingens naturprodukter
Grävlingens naturprodukter bedriver småskalig tillverkning och försäljning av naturprodukter. Efter att UNT hjälpte företaget lösa sin fraktfråga kopplade de även in UNTs shop som försäljningsplattform.
LÄS MER…
Mediestrategi – Waxy
Mediehuset UNT fick i uppdrag att arbeta fram en mediestrategi med syfte att lansera Waxy Uppsala som den självklara destinationen för fordonsvård, ge dem en lansering med ordentlig genomslagskraft och mycket effekt, därtill stöpa om förväntningarna som associeras med traditionell biltvätt.
LÄS MER…