Stadium redo för en ny halvlek
Vi samtalar med Pino Roscigno, marknadsdirektör på Stadium, kring hur han och Stadium påverkats av av Covid-19.
Pino berättar hur Stadium ställt om verksamheten för att klara pandemin och vilka effekter dessa nya arbetssätt eventuellt har på verksamheten framöver. Blir det som vanligt eller tar Stadium med sig något av de nya metoder man använt under denna period – häng med i ett samtal hur de går vidare i nästa halvlek.
Fler inlägg
Behöver ni hjälp att synas?
I så fall erbjuder vi en oslagbar mediemix. Kommunikation som når genom bruset är nyckeln till att leverera bäst effekt. Vilka behov och ambitioner har du? Med kännedom om den lokala marknaden och olika målgruppers mediekonsumtion hittar vi rätt lösning för dig.
Vi erbjuder bland annat:
Uppdaterad och inspirerad?
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev!
Varje månad delar vi med oss av vår kunskap för att inspirera och utveckla dig inom kommunikation och marknadsföring.
Genom att anmäla dig till vårt nyhetsbrev godkänner du vår integritetspolicy.