Det händer mycket kring Uppsalas fotbollsikon Niklas Thor.
Som alltid. Från ett snöpligt avslut i Sirius fotboll till comeback i Hammarbys talanglag. Han är aktiv och idérik på fotbollsplanen – men även en överraskningsman utanför.
Under pandemiåret 2020 startade Niklas, tillsammans med kollegan och koncernkökschefen Martin Andersson, e-handelssatsningen Saluhall.se
Niklas har stått för det tekniska och den operativa klokheten. Martin Andersson för kunnandet om mat och leverantörer. Svenssons krogar har tillhandahållit produkterna.
Utfallet? Över förväntan.
Fler spännande satsningar är på gång. Nyheter som vi kommer att ta del av till hösten. Saluhall.se är partner i Mediehuset UNT:s nya livsstilssatsning, LIVING Uppsala.
Kan du ge oss en teaser vad ni kommer att presentera i LIVING Uppsala?
”Vi kommer att presentera lite av livets goda, så som vi ser det. Det kommer att vara delikatesser av alla slag som vi tycker är något utöver det vanliga, om man vill skämma bort sig själv eller någon annan man håller kär i vardagen. Håll till godo!”
Pandemin har gett Niklas Thor och Martin Andersson en rejäl skjuts i e-handelssatsningen. Nu öppnar de en ny butik och ett kafé.
Fler inlägg
Behöver ni hjälp att synas?
I så fall erbjuder vi en oslagbar mediemix. Kommunikation som når genom bruset är nyckeln till att leverera bäst effekt. Vilka behov och ambitioner har du? Med kännedom om den lokala marknaden och olika målgruppers mediekonsumtion hittar vi rätt lösning för dig.
Vi erbjuder bland annat:
Uppdaterad och inspirerad?
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev!
Varje månad delar vi med oss av vår kunskap för att inspirera och utveckla dig inom kommunikation och marknadsföring.
Genom att anmäla dig till vårt nyhetsbrev godkänner du vår integritetspolicy.