Gott om utrymme för ditt budskap

Ibladad reklambilaga

Med en tryckt reklambilaga i morgontidningen får du ordentligt med plats, mer tid med läsaren och en naturlig plats vid frukostbordet.

Morgontidningen ger ett trovärdigt sammanhang där mottagaren investerat i en prenumeration och sedan själv väljer hur, när och om hon vill ta del av innehållet. Det är en kanal som når brett, även till hushåll som tackat nej till reklam.

Med en bred bas av läsare når du stora delar av den lokala marknaden och det är därför viktigt att tänka igenom din utformning för att få högt observationsvärde av de läsare som är viktigast för dig. Om du har en tydlig bild av din målgrupp och dina mål blir det lättare att ta fram rätt kommunikation.

Vi har olika möjligheter till uppföljning beroende på kanal och annonseringens omfattning. Genom olika typer av effektmätningar kan vi bland annat mäta effekten av dina marknadsinsatser, samt attityd och intresse för ditt varumärke.

Vi har god lokalkännedom, både om våra bevakningsområden, om människorna som lever och verkar här samt hur de konsumerar media. Vi hjälper dig med din kampanj, från strategi till uppföljning.

Bläddra gärna i våra bilagor

4 tips – Förläng eller förstärk din kampanj

Vill du skapa extra kraft finns det många möjligheter att förlänga eller förstärka din kampanj.

  • Publicera din bilaga som en bläddringsbar PDF online

  • Banners på våra nyhetssajter, både desktop och mobilt

  • Puffa för din bilaga med annonser i tidningen

  • Memostick – avtagbar notislapp påklistrad på förstasidan av tidningen.